hanyapadailahi on FB

Jika cinta kpd manusia menjauhkn kita dr Allah, maka cinta itu adalah palsu..[Ustaz Hasrizal Abdul Jamil]:::Sempurnakan dakwahmu walau ia sekecil perkara"

Saat Aku diJodohkan

klik pada gambar utk besarkan

Alhamdulillah...ramadhan yg lalu aku dah di jodohkan dgn seorang ulama' azhar ....sminggu kami bersama ..saat yg paling manis dalam kamus hidupku ...Anak Muda Bersama Ulama' Azhar!

aku jadi kameramen beliau jer..huhu walaupun begitu, kami rasa rapat sangat ..wlpm masing2 tak faham ape yg diperkatakan selagi mana tak di terjemahkan oleh Ust Imad dan Ust malik..hihi...=)

Sheikh Ashraf adalah salah seorang tenaga pengajar/imam kt masjid Jaafar di University Al-Azhar ...
beliau di lahirkan di Aswan, sebuah mantiqah di negara mesir ..
ramai pelajar Malaysia bertalaqi, mnegaji Quran dgn beliau ...sbb tu beliau mai ziarah Malaysia ..ramai student beliau plajar melayu ...banyak jgk tempat yg beliau ziarah baru ni, lau di kelantan, tmpt yg plg top skali, beliau gi ziarah Tok Guru dan Qaryah ramadhan ..dan yg paling penting skali..beliau mintak nk gi umah aku..errrrrrrr.....x sangka derrr...aku pon ape lg...sgt alu meng alukan laaa wlpn dh lewat mlm time tu ....alhamdulillah ......then sheikh pggil aku, sobri tadh hak katsirr..maksudnya, sobri ni ceria memanjang.....hheee...lucu ler sheikh ni..

ape pon..syukran ya sheikhh!!! insyaAllah kita jumpa lagi ....baru ni sheikh post kt wall fbook aku, anta sobri urduni! sobri jordan, bila nk mai Misri? hehe insyaAllah ...nk gi jgk ...nanti la ya sheikh ...bila tiba masanya..sampaila ana di sana...=)

Alhamdulillah, ramadhan baru ni aku sempat bersama dengannya ...suke! =) hehe

Written by

0 comments:

Terima Kaseh Untuk Respon & Komen

Ana Hamster Periang

There was an error in this gadget